Alla inlägg under juli 2010

Av timeless - 4 juli 2010 15:13

Jag är så glad att sommaren äntligen är här! Underbart väder och massa kul kommer hända under min ledighet från "skolan".

 

Imon blir det liseberg med klassen och det kommer att bli så jävla underbart att äntligen åka dit, har inte vart där på ett ex antal år så det kommer nog bli skoj =)

 

Har även fått min efterlängtade kamera som jag införskaffat mig då min gamla gått sönder. En Samsung ST60 och den fungerar utmärkt förutom att den har så många funktioner som jag inte är van vid så jag får ju lära mig dem så man kan börja ta ännu bättre bilder =).

 

Idag kommer mamma, pappa, morfar, Inga och min syster o hennes familj hem ifrån en veckas vistelse i Kalmar =) Kommer bli kul att de äntligen kommer hem, man har ju saknat dem =).

 

Jag har gått runt o städat typ hela morgonen/eftermiddagen och fixat o donat för att de ska vara fint när de kommer hem =).

 

Men nä, nu ska jag ta mig en dusch sedan ska jag nog ta en liten promenad med hundarna för sedan ska de få träffa sin nya kompis ;-)

En liten blandrastik. Mer om henne senare =)

 

Bye bye readers!! =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dessa är eran favorit hundras?
 Rottweiler
 Schäfer
 Irish Softcoated Wheaten Terrier
 Dobermann
 Chihuahua
 Lakenois
 Malenois
 Groenendael
 Tervueren
 Fransk Bulldog
 Engelsk Bulldog
 Amerikansk Bulldog
 Amstaff/American staffordshire terrier
 Staff/Engelsk Staffordshire Bullterrier
 Kauvkaskaja Ovtjarka
 Dogue De Bordeaux
 Grand Danois
 Irländsk Varghund
 Prazsky Krysarik
 Pudel (Alla varianter)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards