Alla inlägg under december 2011

Av timeless - 19 december 2011 11:12

Hej hej!


Jag är en urusel bloggerska det vet jag redan, men jag bloggar liksom för min skull sedan skriver jag inte heller ner allt för privata saker i bloggen, o vissa saker skriver jag helt enkelt därför inte ner här ;-). Eftersom att denna är "publik" så skriver jag bara sådant som jag inte direkt bryr mig om andra vet om eller inte =P.


I vilket fall som helst så är jag klar med skolan nu, så är numera utbildad undersköterska med inriktning mot msisbruk och beroendevård. Jobbar också kvar på Willys, trivs fortfarande väldigt bra där =). Underbara arbetskamrater så det går väl inte att undvika =P haha.


Körkort håller jag på att ta också, har nu kört 18 lektioner på körskolan och kanske runt 10 med pappa än så länge och det går grymt bra. Jag tar det lite lugnt dock för jag vill lära mig sakta men säkert, så jag har inte planerat in halkan förrän mars/april någon gång. Vill i alla fall ha körkort i början av sommaren så man kan glida runt lite, ta mig o hundarna till slottsskogen på promenader o så =).


Roadtrip med Nicole o Ida också =D. Vet dock inte vart, när eller hur, men vi har diskuterat en roadtrip i alla fall så får väl se när var o hur det inträffar, men i varje fall när jag också har kortet =).


Julafton är om 5 dagar, men jag har total noll julkänsla. Finns vissa omständigheter som påverkat det detta året, men en liten omständighet är också att vi inte har någon snö. På julafton ska det enligt mig vara snö ute, ganska mycket, och så ska det vara lagom mörkt ute. Inte kolsvart, men inte ljust heller. Så får väl se om man kanske kan få någon slags julkänsla ändå, men jag tror att andra saker hindrar det med. Tyvärr.


Jaja, ska snart träffa Rebecca o Cato tillsammans med Kita o Doris för en promenad. Sedan ska Arne o Babsan också få gå ut. Sedan ska jag städa mitt rum ordentligt o efter det kommer en av familjerna som köpt valp av mig med sin hund för jag ska hjälpa dem att klippa hennes klor =). Ska bli kul o träffa dem o hunden igen, var i somras senast tror jag? I början någon gång =P.


Men men, nu ska jag möta Becca!


Så solong =D

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dessa är eran favorit hundras?
 Rottweiler
 Schäfer
 Irish Softcoated Wheaten Terrier
 Dobermann
 Chihuahua
 Lakenois
 Malenois
 Groenendael
 Tervueren
 Fransk Bulldog
 Engelsk Bulldog
 Amerikansk Bulldog
 Amstaff/American staffordshire terrier
 Staff/Engelsk Staffordshire Bullterrier
 Kauvkaskaja Ovtjarka
 Dogue De Bordeaux
 Grand Danois
 Irländsk Varghund
 Prazsky Krysarik
 Pudel (Alla varianter)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards