Alla inlägg under september 2011

Av timeless - 6 september 2011 19:23

Ibland har man bra dagar och ibland har man dåliga.

Denna dagen känns som en dålig dag, dålig bara för att den är tråkig. Jag känner för att göra något kul, men vet inte riktigt vad samtidigt som jag är alldeles för seg för att orka göra något.


Har typ gått korta promenader med hundarna idag, tränat Nikita lite, och Doris såklart. Sett Greys anatomy typ hela dagen, lämnat tillbaka ett par nycklar, skickat in mitt synintyg till transportstyrelsen osv. MEN inget speciellt händelserikt. Blää, för denna dag helt enkelt.


Får börja ta tag i det här, göra något istället för att bara vara. Dessutom har jag lust att dra ut på en krogrunda snart med. En helkväll med mina vänner, o ha så underbart kul som bara vi har =).

Var ett bra tag sen nu, och det börjar liksom bli dags igen =).


Valparna fyllde förresten 1år i lördags (den 3 :e september) och det var riktigt kul, men det kändes dock som att tiden gått alldeles för fort. Nästan som att de växer upp för fort. Fan vad jag babblar. =)


Nu har jag ordnat allting med mitt lämp i alla fall, så ska bara vänta in ett godkännande. Sedan ska jag boka in mina körlektioner på skolan så jag äntligen kan börja med att ta mitt körkort. Känns välbehövligt, och så himla skönt det kommer vara sedan när jag äntligen har det =)-


Bye bye! Nu blir det Greys anatomy, sedan promenad med mina änglar! <3

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dessa är eran favorit hundras?
 Rottweiler
 Schäfer
 Irish Softcoated Wheaten Terrier
 Dobermann
 Chihuahua
 Lakenois
 Malenois
 Groenendael
 Tervueren
 Fransk Bulldog
 Engelsk Bulldog
 Amerikansk Bulldog
 Amstaff/American staffordshire terrier
 Staff/Engelsk Staffordshire Bullterrier
 Kauvkaskaja Ovtjarka
 Dogue De Bordeaux
 Grand Danois
 Irländsk Varghund
 Prazsky Krysarik
 Pudel (Alla varianter)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards