Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av timeless - 28 augusti 2010 15:14

Sitter just nu i Sjövik hos min syster och hennes man och passar deras busungar =). De har precis fått mat o nu sitter vi i vardagsrummet o ser på tv med godis o cola, det är ju trots allt lördag =).

 

Arne min lilla bebis är också med och har tratten på sig, han blev ju kastrerad i Onsdags så nu kan han nuppa på utan några konsekvenser av sitt handlande ;-P haha. Vilket det redan blivit med beräknad ankomst om en vecka. Så han hann att föra sina gener vidare en gång i alla fall innan den chansen försvann. Ja, jag har valt att låta valparna komma till världen. Mina hundar, mina val.

 

Inte direkt planerat, snarare en tjuvparning där jag valde att behålla dem hellre än att ta bort då jag inte ville ge abortspruta o riskera (enligt veterinären) juvertumörer, livmoderinflammation och matvägran, kräkningar & övriga konsekvenser som kan bli av att ge en sådan. Lika mycket nackdelar åt båda hållen o då gjorde jag mitt val att låta Kita få dessa valparna.

 

Vet att hon kommer bli en dunderbra morsa, min lille tjej.

__________________________________________________

 

Stör mig så jävla mycket på en hel del personer. Men jag har bestämt mig för att inte lägga allt för mycket energi på dessa.  Men kan säga att jag känt dem så länge nu att jag vet hur långt de kan gå, och nu sätter jag ner näven i bordet! Inget för mig att ha eller ens umgås med, No friend of mine!. Nej nej. Let them be and do whatever they want to as long as they don´t hurt anyone i love. Fucking Biatches!.

__________________________________________________

 

Nu blir det lite mys med barnen, och lyssna på denna underbara åskan som dundrar på utsidan! så underbart härligt, förutom att barnen blir lite nojiga då när det låter som om det är 3:e världskriget utanför =P Men jag är ju inte rädd så jag lyckas lugna dem något o säger att det inte är något farligt =)

 

bye bye, readers!

 

 

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dessa är eran favorit hundras?
 Rottweiler
 Schäfer
 Irish Softcoated Wheaten Terrier
 Dobermann
 Chihuahua
 Lakenois
 Malenois
 Groenendael
 Tervueren
 Fransk Bulldog
 Engelsk Bulldog
 Amerikansk Bulldog
 Amstaff/American staffordshire terrier
 Staff/Engelsk Staffordshire Bullterrier
 Kauvkaskaja Ovtjarka
 Dogue De Bordeaux
 Grand Danois
 Irländsk Varghund
 Prazsky Krysarik
 Pudel (Alla varianter)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards