Alla inlägg den 22 januari 2011

Av timeless - 22 januari 2011 15:08

Mitt liv är helt underbart! Även fast det kanske inte händer särskilt mycket i mitt liv, så händer det mycket i andras   Haha! Skojar bara! =). Nej men allt känns på topp faktiskt, mitt liv är på topp och jag är go o gla! .


Detta året kommer det hända massa roligt, först är det lite "födelsedags-firande" med flickorna, förfest hos Nicole, och sedan utgång! Nu kan jag ju faktiskt komma in typ överallt då jag har giltigt ID ;-). Sen i Mars så åker jag och frugan min till Irland a.k.a "The green Island" där vi ska stanna en vecka och b.la "Fira" S:t Patrick´s day ! =). Hoppas det blir underbart, men kan ju inte bli annat med min underbara fru! =).


Sen ska jag även boka in mig på ett par körkortslektioner, men syntest ska jag göra i veckan och skicka in så jag kan få mitt "lämp", sedan måste jag och pappa också gå en "handledarkurs" - risk 2:an (tror jag den heter?) så att jag får övningsköra med pappa. Sedan hoppas jag att det går bra, att jag lär mig fort och klarar teorin så jag kan göra uppkörning, och sen bannemig, då jävlar får ni se upp på vägarna ;-)!. Nästa sommar, om jag har körkort, ja då fan ska jag åka till massa olika ställen. OM jag har körkort, kanske bila någonstans? =).


Äh! Får se helt enkelt, jag kanske bor i Irland då, vem vet ;-P haha. Skolan börjar ju snart med, och det bästa med att plugga distans är fan att jag kan resa och göra vad jag vill, för jag kan ju göra alla mina uppgifter vart jag än befinner mig ;-) Så även om jag är i Irland en vecka, så kan jag om jag vill, plugga där ;-) Haha.. Underbart! Distans är bäst helt enkelt =D.


Nej, flickor och pojkar, nu ska jag städa lite mer, sen tror jag att valparna ska få sig en promenad, och sedan mina älsklingar, Arne och Kita!   


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dessa är eran favorit hundras?
 Rottweiler
 Schäfer
 Irish Softcoated Wheaten Terrier
 Dobermann
 Chihuahua
 Lakenois
 Malenois
 Groenendael
 Tervueren
 Fransk Bulldog
 Engelsk Bulldog
 Amerikansk Bulldog
 Amstaff/American staffordshire terrier
 Staff/Engelsk Staffordshire Bullterrier
 Kauvkaskaja Ovtjarka
 Dogue De Bordeaux
 Grand Danois
 Irländsk Varghund
 Prazsky Krysarik
 Pudel (Alla varianter)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards