Direktlänk till inlägg 28 september 2010

Life Is Wonderful!

Av timeless - 28 september 2010 18:26

Livet är för fan underbart, inte alltid, men ofta =).

 

Jag mår så jävla bra, allt går så jävla bra för mig just nu känner jag =) Lycko-rus varje dag =).

 

Jag sköter mina skoluppgifter som jag ska, tar hand om alla dessa underbart goa valparn och deras störtsköna föräldrar som jag älskar mer än allt (förutom min familj då förstås). Och har underbart goa vänner som finns där när man behöver dem (Ni vet vilka ni är allihpa! ).

 

Livet är på topp i alla fall just nu och jag är riktigt glad =).

 

Har fått beröm från skolan angående mina arbeten, och de är verkligen jättebra lärare där (Bräcke Diakoni), trots att jag pluggar distans så hjälper de mig väldigt mycket via en sida på nätet som heter Ping-pong. De svarar snabbt och på ett sätt jag förstår =). Underbart helt enkelt och det känns kul att det funkar så bra då jag inte trodde det skulle göra det då jag aldrig tidigare pluggat distans. Men det funkar riktigt bra! =).

 

På lördag är det utgång med tjejorna, då ska jag, min syster, min fruga, Emelie och Anicka ut på stan o festa! Först för-festa hemma hos mig, sedan drar vi vidare ut på stan för lite galej! Ska bli jättekul! =).

 

Nu ska jag fortsätta plugga lite, o se på tv. Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Ikväll ska jag i alla fall tända lite ljus och kolla på sex and the city filmen!! =D.

 

Puss o kram alla goingar! =)

 
 
Stolt Mamma Till Lucas

Stolt Mamma Till Lucas

15 januari 2011 09:36

Hej! Jag ska börja på Bräcke diakoni den 20.e, tänkte fråga om den skolan är bra? :) Funderar på plugga distans med som du gör. Vilken kurs började ni med?
Massa frågor haha
Fin blogg!
Mvh Camilla

http://www.olssoncamilla.blogg.se

timeless

15 januari 2011 10:01

Hej Camilla!

Ohja, jag är i alla fall jättenöjd =). Jag trodde att det skulle vara jobbigare att studera på distans då man inte har samma kontakt med lärarna som man har om man pluggar på skolan. Men man har ändå väldigt bra kontakt med dem via Ping Pong, och skulle man vilja ha annan hjälp så kan man bara åka in till skolan =). Kursen vi började med var arbetsmiljö och säkerhet, men jag hade redan läst den kursen så jag behövde inte läsa den =). Efter det var det datakunskap vilket jag också redan läst o inte behövde läsa igen då jag redan har betyg =). Men jag började direkt med Etik och livsfrågor =)

Lycka till! Är det något mer du undrar över så är det bara att fråga =) Jag är supernöjd i alla fall =D Och vad roligt att du med ska börja där =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av timeless - 23 juni 2023 21:51

Eller vad är det man säger? Var väldigt längesedan jag skrev här och väldigt mycket har hänt i livet sedan dess. Av mina 4 hundar har jag i dagsläget bara kvar en, lilla Barbro som en gång i tiden var min morfars. När han gick bort så fick jag ...

Av timeless - 3 juli 2017 21:54

När det kommer till mina djur har jag alltid sagt att när dagen kommer då det blir dags för dom att lämna mig, så ska jag inte dra ut på det utan låta dom gå med värdighet. Jag trodde länge och ofta att Kitas tid var kommen för längesedan. Hon har...

Av timeless - 14 mars 2017 23:37

Yes! På torsdag är det dags. Då åker vi äntligen till London för att bland annat shoppa och träffa min fruga Nicole =D ska bli så skoj! Har aldrig vart i London, men har ju vart i Storbritannien tidigare dock =P Vet inte vad vi ska hitta på rikti...

Av timeless - 29 september 2013 20:47

Ångest är en psykisk sjukdom, tillfällig eller permanent. Det beror på hur man väljer att lösa sina problem och hur man ser lösningarna. Ångest beror många gånger på saker man oroar sig för, det kan vara framtiden-livet-döden-ekonomi-familj och dyl...

Av timeless - 6 september 2013 13:21

Hej alla fina!   Hoppas att allt är bra med er, för med mig är det jävligt bra! =) Ska strax bege mig iväg till jobbet, men först så ska jag ta ut alla hundarna och göra mig i ordning.   Doris fyllde 3år i tisdags tillsammans med sina 9 lev...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dessa är eran favorit hundras?
 Rottweiler
 Schäfer
 Irish Softcoated Wheaten Terrier
 Dobermann
 Chihuahua
 Lakenois
 Malenois
 Groenendael
 Tervueren
 Fransk Bulldog
 Engelsk Bulldog
 Amerikansk Bulldog
 Amstaff/American staffordshire terrier
 Staff/Engelsk Staffordshire Bullterrier
 Kauvkaskaja Ovtjarka
 Dogue De Bordeaux
 Grand Danois
 Irländsk Varghund
 Prazsky Krysarik
 Pudel (Alla varianter)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards